گلفام حسن

وبلگ حسن

گلفام حسن

وبلگ حسن

شعر در مورد فتنه

شعر در مورد فتنه

شعر در مورد فتنه

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد فتنه برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

منم فتنه هزاران فتنه زادم

به من بنگر که داد فتنه دادم

شعر در مورد فتنه

فتنه کنیم بر خود پنهان شوی از چشمم

چون فتنه برانگیزی از فتنه چه پرهیزی

شعر در مورد فتنه 88

چشم تو طلسم جاودانست

یا فتنه آخرالزمانست

شعر در مورد فتنه گر

جانم از آرام رفت، آرام جان من کجا

هجرم نشان فتنه شد، فتنه نشان من کجا

شعر در مورد فتنه گران

لشکر فتنه بکش، عالم بگیر

فتنه شد چون جملگی لشکر ترا

شعر درباره فتنه 88

فتنه جان من خسته دل آمد چشمش

باز بر جان من این فتنه کجا می آید؟

شعری در مورد فتنه

تا سر زلف تو جای فتنه شد

فتنه هم خود را به جایی می نهد

شعر در مورد سران فتنه

چون در خرامش وی باران فتنه خیزد

سیلاب فتنه خیزد، موج بلا برآید

شعر حافظ در مورد فتنه

ای نرگس تو فتنه و در فتنه خوابها

زلف تو حلقه حلقه و در حلقه تابها

شعر نو درمورد فتنه

گر فتنه می شویم بر آن روی، طرفه نیست

زیرا که یار فتنه آخر زمان ماست

شعر درباره فتنه

از آن زمان که فتنه چشمت به من رسید

ایمن ز شر فتنه آخرزمان شدم

شعر درباره فتنه گران

سر فتنه دارد دگر روزگار

من و مستی و فتنه چشم یار

شعری درباره فتنه

مائیم فتنه ئی که در آخر زمان بود

ور نی کدام فتنه بود در زمان ما

شعر درباره سران فتنه

چو چشم مست ترا عین فتنه می بینم

چگونه چشم تو در خواب و فتنه بیدارست

شعر درباره ی فتنه

تا شد ابروی کژت فتنه هر گوشه نشین

ای بسا فتنه که در گوشه هر محرابیست

شعر فتنه شاید

چون ما دگری دارد آن فتنه بهر جائی

آن فتنه بهر جائی چون ما دگری دارد

شعر فتنه

زنجیر حلقه حلقه آن فتنه گستری

شمشاد سایه گستر آن تازه گلشنی

شعر فتنه گران

از فتنه ات سیاه بود صبح روشنم

ای تیره شب، که فتنه بر آن ماه روشنی

شعر درباره فتنه گران

به بوستان وطن، سرو و سوسن اند همه

به روز فتنه، نگهبان میهن اند همه

شعر فتنه 88

به سر رسید زمان، فتنه و تباهی را

گرفت صلح و صفا، جای کینه خواهی را

شعر فتنه الناس وقینا الفتنا

ز نابکاری و نیرنگ فتنه انگیزان

کشید فتنه به خون شهری و سپاهی را

شعر درباره فتنه 88

او فتنه زیبائی و دیوانه عشق است

صاحب نظران فتنه و دیوانه دشتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.